17.12.13 - raseringens dag

att allt kan raseras så snabbt. på bara tre sekunder kan hela ens värld förändras, aldrig någonsin bli sig lik igen. chocken tar till, man kan inte förstå, man vill inte förstå, det går bara inte för det är så fel och så ofattbart och så hemskt. man går i dagar och försöker att förstå, man går i dagar och väntar på att få ett meddelande, se en uppdatering eller vad som - bara ett livstecken på att det där hemska inte var sant, på att det bara var en hemsk mardröm som alla nu vaknat upp från. men tillslut blir dagarna fler och fler, hoppet rinner ut, det kommer inget meddelande, för allt har raserats, personen har försvunnit och finns inte längre på denna jord. 
 
alla lämnades kvar, med frågetecken, sorg och smärta. ingen ville att du skulle lämna oss, alla ville ha dig kvar, det fanns så många som brydde sig, så många som var viliga att hjälpa dig, men ibland blir det fel, just i det ögonblicket orkade du inte mer. och fast det gör så himla ont för oss som är kvar, hoppas vi att du är där du vill vara nu. att du har hittat frid, att du slipper lida eller känna smärta. för det är just vad du är värd. du är vår ängel nu och vi kommer aldrig att glömma dig. 
 
♥ 
 
rip. 

Kommentarer
Cajsa Lindahl

eller hur!? :D vill haaa!!!

2013-12-21 / 00:50:27
url: http://cjssong.blogg.se/
Daniella 🌙

<3

2013-12-21 / 01:29:50
url: http://vapenbroder.blogg.se/
V I L M A L A ♔

BUHU KOM HEM MIN ÄLSKADE :'( :'( ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2013-12-21 / 16:02:05
url: http://vilmala.blo.gg/
lisa

Ibland kan det kännas fint att veta att det finns dem som varit med om samma ting som en själv. Om det handlar om vad jag tror att det handlar om så lider jag verkligen med dig!
Min vän tog livet av sig förra sommaren och jag kunde inte ens gråta till en början. Chocken var för stor då han alltid varit den mest glada människan jag träffat... Men har du några tankar som du vill dela med dig av i svåra stunder så kan du skriva till mig på min mejl eller var du vill! Kram ♥

2013-12-23 / 13:18:27
url: http://tekoppenochjag.blogg.se


ditt namn:
kommenterar du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

länk eller bloggadress:

kommentar:

Trackback
► S U P E R N O V A