Jag flyttar!! / Im Moving!

I'm now closing this blog and I will continue to write on my new blog, you can find it HERE!
 
HEJ VÄNNER, det var ett tag sedan, ellerhur?? Jag har nu efter mycket omtanke bestämt mig för att flytta, för att flytta min blogg till en annan portal, nämligen Vionno. Har på senaste tiden tappat mycket blogglust och känt mycket höga krav över min blogg, därför kände jag att jag behövde en nystart och den sker på vionno, yaay!! Min blogg på vionno, kommer vara väldigt lik kära supernova, men kommer inte uppdatera fullt lika mycket, detta pga att jag inte vill sätta onödiga krav på mig själv. Men när jag känner för det, har tid och inspiration kommer det att bloggas. Hoppas ni vill hänga med till vionno!
 
Klicka på bilden ovan ^ eller HÄR för att komma till min nya blogg. Ps bloglovin följare kommer snarast att föras över!! pussar
 
I'm now closing this blog and I will continue to write on my new blog, you can find it HERE!

Kommentarer
Sofia

Så synd att du känt för höga krav på bloggen.. men ändå kul att du flyttar! Ibland händer ju sånt, och vem gillar inte nytt och fräscht liksom? :D kramar ♥ ♥ ♥

2014-08-03 / 22:27:34
url: http://skimmer.blo.gg


ditt namn:
kommenterar du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

länk eller bloggadress:

kommentar:

Trackback
► S U P E R N O V A